Enemmän kauppoja, 
houkuttelevampaa viestintää verkkosivuille?

Tässä vinkkejä verkkosivujen kehittämiseen

 
 
vinkki1.png

Kickstarter näyttää mallia

Kickstarter-sivusto tarjoaa lukuisia lähes optimaalisia esimerkkejä, miten uuden tuotekonseptin lanseeraus pitää hoitaa verkossa. Muitakin tapoja on sekä verkossa että verkon ulkopuolella. Sivustolla ideoitaan esittelevät tahot kertovat ideansa ja tarinansa oikein. Sivustolla on oma käsikirja, jossa listataan asiat, joita tehokkaassa oman tarinan kertomisessa pitää huomioida. 

 
vinkki2.png

Keveiden verkkosivujen paluu

Muistatko aikaa 1990-luvun puolivälissä, jolloin web-sivuja kirjoiteltiin teksturilla tai hieman kehittyneemmällä HTML-editorilla? Sivut olivat kevyitä. Älypuhelinten suosion myötä verkkosivujen tekijät ovat palaamassa lähtöruutuun. Verkkosivut voivat ja niiden tulee edelleenkin olla responsiivisia, mutta suhde- ja mittatietojen tulee välittyä älypuhelimelle pelkän HTML-koodin avulla. Mobiilin käytettävyyden suunnittelijoilla on alkanut jälleen uusi aikakausi. 

 
vinkki3.png

Anna faktojen puhua B2B-markkinoinnissa

Oikealla esitystavalla on merkitystä, mutta tosiasioilla vielä enemmän B2B-viestinnässä. Yritykseltä yrityksellä tapahtuvassa verkkomarkkinoinnissa on joitakin asioita, joita ei kerta kaikkiaan saa unohtaa.

Tärkeimpänä on huolehtia siitä, että tuotteet ja palvelut on kuvattu hyvin. Se on tärkein syy, miksi toisista yrityksistä tullaan verkkosivuille. Tutkittua tietoa verkkosivujen kehittäjälle: